para mi en la volteada de los emoticones se le cambio el botón de "reply" por el de "YOU ARE BANNED!"
DIA Dow Jones 30 (ETF)
-
her_unlimited
Re: DIA Dow Jones 30 (ETF)
banearon a notra tambien!??!?! pero la pu.......
para mi en la volteada de los emoticones se le cambio el botón de "reply" por el de "YOU ARE BANNED!"
Hoy es "Quadruple Witching"
Definition of 'Quadruple Witching'
A day on which contracts for stock index futures, stock index options, stock options and single stock futures (SSF) all expire.
Investopedia Says
Investopedia explains 'Quadruple Witching'
This is similar to the triple witching hour, except that the quadruple witching hour sees also the expiry of SSFs.
Quadruple witching days occur on the third Friday of March, June, September and December.
Read more: http://www.investopedia.com/terms/q/qua ... z276exZlaE
We had a Bull day in the last 8 Quadruple Witching !!
Definition of 'Quadruple Witching'
A day on which contracts for stock index futures, stock index options, stock options and single stock futures (SSF) all expire.
Investopedia Says
Investopedia explains 'Quadruple Witching'
This is similar to the triple witching hour, except that the quadruple witching hour sees also the expiry of SSFs.
Quadruple witching days occur on the third Friday of March, June, September and December.
Read more: http://www.investopedia.com/terms/q/qua ... z276exZlaE
We had a Bull day in the last 8 Quadruple Witching !!
Fuerza LUCHO. Te acompañamos.
People in cardboard iPhone hats await the release of the iPhone 5 near the Apple Store in Tokyo's Ginza district.
HAY QUE SER PELO.TUDO!
HAY QUE SER PELO.TUDO!
- Adjuntos
-
- MW-AU674_iphone_MD_20120920133754.jpg (24.3 KiB) Visto 689 veces
verniman escribió:$ES_F: If VAL 1454 holds expect a new move higher to the POC 1456.75 and VAH 1457.75
Done. 1457.75
And now WHAT ?
Done. 1457.75
And now WHAT ?
guidoder escribió:Hola a todos! Perdón por no presentarme antes pero venia medio embalado con el mercado! Me quería presentar con ustedes; me llamo Guido soy trader activo del mercado americano, con un poco de experiencia en acciones y opciones puntualmente y me parece excelente esta idea del foro! realmente no me habia metido antes pero me parece muy util e interesante..
Muchas gracias a todos por la ayuda que nos van dando!
Buenos Trades a todos!!
no te confundas con mi nickname, yo NO soy
pero guarda hay varios aca que son traders activos y pasivos
bienvenido y un abrazo guido
http://www.pacinversor.com/2012/09/blog-post_20.html alguno necesita un flete 
-
Sky Walker
toto escribió:el $TRAN de sky waker.
no dije nada x cabala!
PD.: Bienvenido Guido! esperamos tus aportes!