TS Tenaris
Re: TS Tenaris
es para no olvidar los origenes 
tic tac
El_Ronin escribió:(47.1 x 4.2 )/2= $ 98.1
ami me da tu cuenta 98.91
TA MUERTA
47,8 o el boludeo ....por ahora lo segundo ...tic tac tic tac
47,8 o el boludeo ....por ahora lo segundo ...tic tac tic tac
Tenaris has announced the launch of a YouTube channel with videos made by the company and its employees.
The videos themselves are organized through categories according to their content. The play lists include the following subjects: technical and product content; recruitment and education activities; social development and community programs; and shorts produced by Tenaris employees.
haaaa con esto vuela
The videos themselves are organized through categories according to their content. The play lists include the following subjects: technical and product content; recruitment and education activities; social development and community programs; and shorts produced by Tenaris employees.
haaaa con esto vuela
para voz dogcanaya o huguito
socios de pbr, somos chee
deutsche, no son giles chee
financial amigo, los quiero el gringo
el caño y la brida, etc, tenemos chee, es caro, muy caro
socios de pbr, somos chee
deutsche, no son giles chee
financial amigo, los quiero el gringo
el caño y la brida, etc, tenemos chee, es caro, muy caro
con el volumen que esta haciendo ,la verdad es irrelevante si pasa o no
yo creo que los 47.8 no los pasa asi y si lo logra no podra consolidarse la suba sin volumen
yo creo que los 47.8 no los pasa asi y si lo logra no podra consolidarse la suba sin volumen