de_a_poquito escribió:
Dr. Cria: ...como parte del "paparruchaje" aludido, y utilizando tus término, dónde "nos comemos cualquiera"...: ¡COMETE ESSSSSSSSSSSSSSTA!
Aprende a leer o usa el traductor del Google, Suena Tremendo.
de_a_poquito escribió:
Dr. Cria: ...como parte del "paparruchaje" aludido, y utilizando tus término, dónde "nos comemos cualquiera"...: ¡COMETE ESSSSSSSSSSSSSSTA!
criacuervos escribió:Pero que estupidez , por Dios, lo que dice la noticia es que van a seguir pagando deudas con reservas, y aca el Paparruchaje se come cualquiera.. ni leer, ni eso.... que manera de hacer el ridiculo, mamita mia--
criacuervos escribió:Pero que estupidez , por Dios, lo que dice la noticia es que van a seguir pagando deudas con reservas, y aca el Paparruchaje se come cualquiera.. ni leer, ni eso.... que manera de hacer el ridiculo, mamita mia--
apolo1102 escribió:Noticion:
By Eliana Raszewski
Sept. 20 (Bloomberg) -- Argentina plans to buy back 14.3
billion pesos ($3.4 billion) of debt in 2012, according to next
year’s budget bill, which was posted on Congress’s website.
The economy will grow 5.1 percent in 2012 while the trade
surplus will narrow to $8.6 billion from $9 billion this year,
according to the bill. The government plans to continue to use
central bank reserves to pay debt.
Next year’s primary surplus, which excludes interest
payments, will be 2.5 percent of gross domestic product while
the overall surplus will be 0.2 percent of GDP, the bill said.
apolo1102 escribió:Noticion:
By Eliana Raszewski
Sept. 20 (Bloomberg) -- Argentina plans to buy back 14.3
billion pesos ($3.4 billion) of debt in 2012, according to next
year’s budget bill, which was posted on Congress’s website.
The economy will grow 5.1 percent in 2012 while the trade
surplus will narrow to $8.6 billion from $9 billion this year,
according to the bill. The government plans to continue to use
central bank reserves to pay debt.
Next year’s primary surplus, which excludes interest
payments, will be 2.5 percent of gross domestic product while
the overall surplus will be 0.2 percent of GDP, the bill said.
Usuarios navegando por este Foro: ClaudeBot [Bot], Google [Bot], GPTBot [Bot], Majestic-12 [Bot], Semrush [Bot] y 55 invitados